绮娜酱糖分不足中

all主角党
排球少年赛高!!
目前蹲all日向圈
弦音弓道部小哥哥拉弓帅啊
jojo真香啊

I will be kind to the weak.
我将善待弱者 .

I will be brave against the strong.
我将勇敢地对抗强暴 .

I will fight all who do wrong.
我将抗击一切错误 .

I will fight for those who cannot fight.
我会为手无寸铁的人战斗 .

I will help those tho call me for help.
我会帮助任何向我求助的人 .

I will harm no woman.
我决不伤害任何女人 .

I will help my brother knight.
我会帮助我的兄弟骑士 .

I will be true to my friends.
我会真诚地对待我的朋友 .

I will be faithful in love.
我发誓将对所爱至死不渝.

【骑士道】

安哥*\(^o^)/*安哥*\(^o^)/*安哥(・ω・)ノ

评论(2)

热度(29)